Åka spark är ju galet jobbigt!

Imorse åkte Anders lite senare till jobbet.. De va underbart o få ha honom hemma lite exyra länge. Vi gick morgonpromenaden tillsammans.
Eller... Jag åkte spark :D

Anders kom hem med en igår. Vi lånar den av hans föräldrar.. Finns de nåt roligare så säg!

Dock va de plogat. Så de va nästan alldeles ren asfallt... Inge kul. Varför va dom så snabba o ploga den här gången?
Men en uppförsbacke va inte plocgat. Anders och Zina drog mej.. Dom sprang. Såklart va de Anders som drog mej, men så småning om hoppas vi på att Zina vill hjälpa till. ÖVNING GER FÄRDIGHET!

De va rikitgt kul iaf..

När ja kom in satte jag på kaffe. Anders gick ner och gjorde sigirodning och åkte till jobbet.
Jag lyxade till det med en stooor kopp kaffe..
Den fina muggen med ugglor på fick jag av ett barn på min förra förskola :D

Medans jag drack kaffe så satt Doris och kollade på...

Söt som socker är vad hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0