Ångest inför julklappshandeln!

Idag lyxade jag till det med en sovmorgon... Jag gick inteupp förr'n kl 10.. Då gick jag och Zina ut på en långis, och sen när vi kom in igen så började jag städa... Utan o ens dricka kaffe innan. Japp!

Jag dammade hela mittenvåningen. Efter de gjorde jag mej kaffe som jag nyss har druckit upp. Funderar på om jag ska ta fram dammsugan nu eller om jag ska vänta ett tag..

Gör jag de nu, så är de ju klart ganska snart... Men orkar jag? Hmm tåls att tänka på..

Jag har sån galen ångest!
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till nån ((!!!)) i julklapp. Jo till Anton som är 5 år. Men de är också den enda...
Anders önskar sig bara strumpor och kalsonger... Men hur kul är det och köpa?

Snälla nån som kan ge mej råd?
Dom ska handlas till är:

mamma
pappa
syster
micke ((systers sambo))
Emil & Cassandra
Men där vet vi ungefär vad vi ska köpa.
Emila
Måns

De andra är klara..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tänk att man har samma problem varje år med vad man ska köpa. Hoppas att du hittar något. Passar på att önska dig en trevlig helg

2009-12-11 @ 13:04:54
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Har också jättesvårt att köpa julklappat speciellt till mamma :P

2009-12-12 @ 21:52:25
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0