En fågel som flyr till värmare breddgraden när kylan kommer

Jag har sovit som en tupp inatt... De vill säga ingenting alls. Jag har vänt och vridit mej hela tiden.
Och som vanligt när väckarklockan ringde hörde jag den inte... Men min kära man gav mej en kärleksknnuff i sidan och sa: - Älskling! Jag tror du måste gå upp nu! Jag flög upp, som en fågel som flyr till värmare breddgraden när kylan kommer och fattade verkligen ingenting..
Jag hade ju nyss somnat!

Aja, nu sitter jag här med min timma kaffekopp och tv4 nyheter. VUXET!

Jag tycker det borde vara förbjudet och vara så mörkt när man går upp. Och speciellt när man ska köra. Jag ser ju så förbannat dåligt i mörker...
Det e ju faktiskt en säkerhetsfråga det här med mörker..

Jaja, så kan de vara.
Nu ska jag fara till jobbet.

Så, på återseende!


RÖSTA PÅ MEJ TILL ÅRETSBLOGG HÄR! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0