Snart vet jag allt om farbrorn

Faaaan klockan e snart 16.30 och jag har inte gjort ett skit denna dag.... Åhh jag får ångest av att veta att dagen snart är slut utan att jag gjort ett skvatt här hemma...
Jag har kokat potatis. Men hallå.. Den klarar sig ju själv..
Jag har varut ute med Zina, och träffat en gubbe med hund. Vi stid och surra ett tag. Han surrade mest. Men han va trevlig.. Nu vet jag att han är pansionär och har flyttat från Kungsholmen, och att hans fru har 4 år kvar att arbeta. Dom har även en övernattningslägenhet i Solna.

Ja ungefär så löd vårat samtal. Men de va ju trevligt. Jag har ju inte ens pratat i telefon nåt idag. Aaa där ljög jag.. Jag har haft 4 korta samtal... 2 med Anders, 1 med Hanna och 1 med pappa.


När jag pratade med pappa slog jag i knäskålen så jag såg stjärnor. De gjorde helvetets ont! Så jag va tvungen och lägga på...
Höll på och börja tjuta för de gjorde så jäkla ont. Men men...
Nu känns de bara när jag rätar ut de..

Snart då.. Snart e de dags och börja laga mat....

Förresten en sak till jag har gjort... Jag har torkat piss från soffan. Våran ..... hund har pissat i soffan!!!! Dra åt faan!!! VARFÖR?? Vadan detta fruktansvärda beteénde? Har aldrig hänt förut!
Kan de ha nåt med att hon löper och göra eller??
Om de kommer fortsätta så, så kommer vi ju behöva åka och avliva henna... Vi kan ju inte köpa en ny soffa hela tiden.. Hon får inte ens vara i soffan btw!

Åhh nu blir ja lack!



Måste göra nåt annat...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Lät lite drastiskt det där med att om hon fortsätter att kissa i soffan, så behöver ni åka och avliva henne ?

Man kan ju inte avliva en hund för ett beteende som säkerligen går att få bort. Kanske krävs lite tid och tålamod, men så är det ju att ha hund.

De är ju som "små barn" man ska lära dem vad som är rätt och fel..



Förmodligen har väl detta beteende något att göra med att hon löper nu och därmed vill " markera", precis som du själv skriver. Speciellt i och med att hon aldrig gjort så förr.



Tror inte ni ska oroa er över detta, låt henne få komma ut och "kissa av sig" lite oftare nu under löpet =)



Ha det gött! =)

2009-12-09 @ 09:02:24
URL: http://canecorsonrocky.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0