10 minuter kvar till Den rätte för Rosing börjar

Nu har jag och Anders duschat och ätit varisin semla =)

Efter att vi varit på bilskolan, japp nu har jag skrivit in mej där =) Så åkte vi till Roffes och köpte semlor =)
De va faktiskt mitt förslag... Ja e ju inte såå himla förtjust i de egentligen, men de hörde lixom till och äta en idag =)
Så nu har vi gjort det och de va faktiskt jätte gott =)
 

Nu börjar alldeles snart Den rätte för Rosing... haha ja väntar med spänning..... =)

Ska ni se det??

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi bor i Söder Källsta.. avfarten ligger innan Aska (från själva Sorunda hållet) om du vet vart det ligger? Jag visste iallafall inte vart det var innan vi var och kollade.



Har ni hittat något intressant som finns ute nu? Är det villa ni vill ha?

Kram

2009-02-24 @ 20:54:34
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: helena

jag såg det... Pinsamt program!! =)

2009-02-24 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0