4 bränder på 4 olika livsmedelsbutiker!



Tidsinställda brandbomber bland chipsen

Två större butiksbränder härjade i natt i Södertälje.

Enligt uppgift startades de genom tidsinställda brandbomber bland chipsen.

Säpo är inkopplat för att utreda mordbränderna - och misstänker ett vänsterextremistiskt nätverk.
Text & bild: aftonbladet.se Läs hela artikeln här.


Herregud!!  Vad är det som håller på och hända egentligen??

 Imorse fick jag ett meddelande strax innan 7, ja ja jag ska snart vakna tänkte jag, då jag trodde att de va Anders som ringde och väckte mej för att jag skulle upp och tvätta..

2 minuter senare ringer mobilen.. Jag svarar med at jag är uppe.. Då berättar Anders att det har brunnit på 4 olika livsmedelsbutiker..

VA??? Blev mitt svar! Så berätta han att ICA vid hans jobb bara har stålställningar kvar, Willys i Weda är totalförstörd, likaså Tempo i Saltskog. Willys här vid oss hade också börjat brinna, men de hade inte tagig sig så bra, så personalen hade själva kunnat släcka den..

LÄSKIGT!

Nu cirkulerar helikoptern runt här.. Den har hållit  på i ca 30 min nu.

Usch, jag tycker att det är skit obehagligt. Eller nää jag tycker att det är läskigt, sjukt absurt!


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Usch, vad hemskt...ingen människor har kommit till skada eller??

Man kan ju undra vad det är för folk som håller på så??



Har du bokat tid till uppkörning??

Hoppas att det går bra att köra!!

Kramar

2009-02-26 @ 10:52:05
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0