Är ni skrockfulla?

Idag slog det mej att det är FREDAG DEN 13:de.....
Betyder de nåt för er? Känner ni att det är en otursam dag?

Jag vet inte vad jag tror.... Men ja är nog kanske lite mer försikti när det gäller den dagen..... Men de e nog mer psykiskt... Egentligen....



Vad ska ni göra idag då?

Jag ska inte göra nånting... Tänkte åka ner på stan och köpa Anders födelsdags present... Men ja orkar inte.. De e ju kallt ute, och efter frossan jag hade igår känner jag mej fortfarande inte helt varm....
Jag ska gå bort med returen iaf.. Men de blir lite senare...

Imorgon ska jag och mamma kolla efter brudklänning... De ska bli väldigt spännande... Får se om man hittar nån.. Den jag hitta igår va ju som sagt väldigt dyr....

Nu ska ja nog lsa klart min bok och bara vara.....

Hoppas ni får en bra fredag, trotts att det är den 13:de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0