Dagen i bilder.. Mina underbara systersöner ♥

Så nu är vi nyss hemkomen från Nynäs... Mina killar =) Lille Måns blev de premiärträff för.... =)


Jag, den stolta mostern till två små killar =) Stora Anton och Lilla Måns ♥

Man blir ju faktiskt skapligt sugen på att skaffa en liten....


Jag tror även att Anders blev lite småsugen =)

Han kommer bli den bästa pappan EVER!

Anton hade coola tratueringar som han så fint säger =)


Sen somnad Lille Måns....

Och Anton visade vad han kunde göra för grimarser =)

Mamma blev tokigt för ett ögonblick och trodde att hon blivit spindelmannen....

Även syrrans kompis Erica kom förbi =)


Aaa så blev våran dag i Nynäshamn... Riktigt mysig!

Kommentarer
Postat av: Syster Jessica

finaste killarna ever :D

2009-02-15 @ 18:27:25
Postat av: spiderchick

aj då! tur att jag slängde rosorna!

2009-02-15 @ 18:28:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0