De visste du inte

10 år sen:  15 år, då va jag en trotsig tonåring som bodde med mina föräldrar i Ösmo... Gjorde häxblandningar o gick på fester...

5 år sen: 20 år,  Flyttade till Södertälje, för ett jobb, men blev total lurad..

5 sånger som jag kan hela texten till

Bitch- Meredith Brooks

I´m yours- jason Mraz

Bra vibrationer - kick danielsson

Cocain- nomy

Sveriges nationalsång

  

5 saker att göra med 1 miljard kronor:

Köpa kläder

Hus i sverige & utomlands

Betala av lånen som familjen ev har

Resa

Ge familjen

5 drömplatser att fly till:

Hmm ingen aning

5 saker jag aldrig skulle bära:

jeans med hög midja.
sånt jag inte trivs i.
fula kläder



5 TV-seriefavoriter:
Desperata Hemmafruarna
the simpssons
semestersvenskar

Miami INK

La INK

5 lyckor i livet:
ANDERS  min kärlek till dig är obeskrivlig.
FAMILJEN utan er skulle jag aldrig klarat mig så bra i livet..
SHOPPING
LIVET  

5 favoritsaker:
Anders ((sak??))

datorn
mobilen

bloggen
kameran


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-24 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0