Dumma dumma sängkläder!!!

Nu har mitt främmande nyligen åkt hem... Jag skulle gå ner i tvättstugan och hämta upp tvätten som har häng hela dagen... Den va torr!! Jippie.. Då vet ja att man behöver boka hela dagen för att 1 maskin ska bli torr.. De andra 3 maskinerna har jag hängt uppe i lägenheten, förutom de som skulle tumlas....
Jag skulle ta me mej sängkläderna upp som legat et bra tag i tumlaren.. Men när jag ska du ut de så ligger ena påslakarnet  och självaste lakanet i de andra påslakanet... Och självklart e de fortfarande dyngsurt....
Måttligt irriterande!

AK och hennes snubbe Andreas kom förbi vid lunch tiden och fikade.. Vi satt och prata massa och sedan va klockan nästan 17....
Tiden går fort när man har roligt =)

Imorn ska jag och AK träna.. Jag hör och häpna men de ska vi göra =) Sen efteråt kanske de blir en sväng i solariet =)
Innan de ska ja försöka ta mej ner på stan och köpa Anders födelsedagspresent =) Och även lämna tillbaka Filippa K muggarna....

Nu ska jag snart börja med maten... Anders ville har korv och mos... Men jag funderar på och göra korvstoganoff & ris... de e jag jätte sugen på =)
Så jag hoppas de duger till min älskling =)

Jag hoppas även att sängkläderna torkar snart så jag kan slänga på dom på sängen... Jo vi har ju andra, men orka vika in dom här då.. Nää....

Nu ska jag kolla runt i cybervärlden! Jag har ju inte kunnat de eftersom dom har varit här idag =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, irriterande när tvätten tar för mkt tid av ens liv. Inget kul att tvätta. Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-02-11 @ 17:52:48
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0