En dag i Järna skogen

Nu e jag totalt slut.... 3 timmars promenad i skogen med Anna och hunden Raffe.... Vi gick och gick och gick och jag blev helt slut... Men efter ett tag kom vi fram till rastplatsen där vi skulle fick och fu lite energi...
Jag har fotat en heldel, men har bara lagt upp dom bilderna jag gillade bäst i fotobloggen så kika gärna in där och lämna en kommentar =)

Nu har jag galet ont i huvudet.. Eller i min vänstra bihåla... Jag tror att det är för att jag har fått en vagel på undersidan av ögonlocket... Men de känns precis som bihåleinflammation.. Men de tror jag inte det är...
Det är så typiskt, för härom dagen så hade jag en vagel på höger höga upp, och när den försvann så dök de upp en ny fast på andra ögat... Märskligt!

Snart kommer Anders hem.... Men jag har faktiskt inte lagat nån mat... Vet inte om vi ska ut och köra en sväng... Jag får se om jag orkar,...
Vi skulle iaf behöva till affären... Får se om jag kanske tar de imorn...

Läste nyss Ninnas blogg, hon hade bakat äppelpaj... Nådigt sugen jag blev på de!!

Nä nu blir de till o slappa en stund och se om guvudvärken försvinner...

TACK ANNA FÖR EN UNDERBAR DAG!


Mitt öga... oretuscherat... ((stavas??))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymm fotograf på den bilden :P

2009-02-25 @ 16:38:33
Postat av: Veiken

Vad underbart med en lång promenad i skogen! Tråkigt med huvudvärk förstås! Ha en fin kväll;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0