Fruktansvärt onyttig!

Aaa de e så jag känner mej nu... Vi hade bestämt att vi skulle äta ris, snitzel och brunsås... Men när vi va hos svärföräldrarna så kände jag varken lust eller sug på att laga och äta de.... Jag blev sugen på MAX... Så vi åkte dit och käkade... Nu känner jag mej fruktansvart onyttig och äcklig...
Men men de va ju gott då... =)

Annars då... Hmm de har inte hänt mycket alls.... Och i veckan händer väl inte heller alltför mycket...

Men jag ska iaf :

söka massor av jobb
vi ska träffa mäklaren
till banken
fixa beskigtning av huset
dammsuga
skura golv
tvätta

De e de som står på min veckoplanering... Så om de e nån som vill leka i vecka har jag förmodligen all tid i världen till de =)

Nu ska ja kolla runt lite i cybervärlden =)

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja verkligen, man vet inte vad man ska göra :/

2009-02-01 @ 19:17:18
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0