Grannen är förkyld

Åhh vad irriterande de är när de är lyhört i huset...
Nu sitter jag och tänkte njuta va en macka och en koppakaffe....

Men njuta går de inte och göra, då grannen är tokfökyld och bara nyser och nyser hela tiden... De är fruktansvärt irriterande...

Dessutom är de inte bara en liten pffnysning näää de e riktiga ATSCHOOOOOOOOOO nysningar.... Hon har hållt på så i flera veckor nu... Seriöst, hon borde kanske gå till läkaren, eller iaf till ett apotek...

Aaa de e min granne de... Grannen som bor ovanför oss....

Grannen vägg i vägg, hon bara hostar en helvetets massa... Visserligen e de också fruktansvärt irriterande, men de hör jag inte när jag sitter i vardagsrummet..
Den nysande grannen hör jag vilket rum jag än är i....

Så kan de va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0