Idag bjuds de på tvätt & dammsugning =/

Imorse hade gick jag upp straxt efter att älsklingen åkt.. Jag hade bokat tvättis från 12-17.. Jag bad honom kolla om de va nån annan som tvättade nu, men de va de inte.. Så ja klädde på mej och drog bort sängkläderna och gick ner och började tvätta..


Sen gick jag upp och satte mej vi datan, sen ner igen och hänga, tumla och slänga i 2 nya maskiner... Efter de gick jag upp och dammsög och nu 'ter jag frulle och ska snart kila ner i tvättis igen...

Så så kommer förmodligen min dag se ut idag =/
Inte allt för kul, men de behövs....

Åhhh de e så himla mysigt väder idag också! Jag får verkligen vårkänslor när de e så finfint väder.. Hoppas AK och Andreas hittar på nåt skoj idag och ringer mej me.. Så jag inte behöver sitta inne heeeeela dagen...

Vad ska ni hitta på idag??

Kommentarer
Postat av: Jessica

sådana dagar behövs. ska också försöka mig på lite städ, håller redan på och tvättar, men känner jag mig rätt så blir jag fast framför datorn ändå :P ha ha

2009-02-11 @ 11:25:02
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0