Jag har blivit moster igen♥♥

Inatt har jag inte sovit alltför mycket... Klockan 21.20 ringde min mobil... De va syrran som ringde och sa att dom va på väg till BB..
Så hade hn ungefär 5 minuter mellan verkarna.... klockan 22.24 fick jag ett nytt meddelande... Då hade hon 2 minuter mellan verkarna....
Under hela natten vaknade jag minst 80 gånger. Jag hade mobilen inne i sovrummet, på ljudlös, vilket jag aldrig brukar ha....
Så varje gång jag har vaknat har jag kollat på mobilen....
Jag har även legat och funderat på vad det blir... Om det skulle blivit en liten Svea... Så hade jag fått ändrat mina barns namn... Så ja låg och funderade på de ett tag.. Jag kom fram till att Ester och Sigrid va väldigt fina namn... Men nu blev de ju ingen Svea, så då står de överst igen =)
Dom på BB hade tänkt och skicka hem henne igen för att hon inte hade öppnat sig mer än 2 cm... Men hon hade så högt blodtryck, så de blev till o stanna kvar ändå...
Iaf klockan 5.05 tror ja de va så föddes lille Måns ♥

Jag fick ett mms av syrran klockan 06.01.... En Gudomligt söt liten Måns♥

Hej Lille Månsen och välkommen till världen =) ♥
Du är eftrelängtat båda av mor, far och din bror... =)

Nu kommer Anton bli jätte glad! Han har ju önskat sig en lillebror =)
Jag tror att Anton kommer bli en grym brorsa! ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis grattis :-)

2009-02-04 @ 07:30:33
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Sarah

vad söööt! Grattis :) till.. er alla, haha.

2009-02-04 @ 08:18:31
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0