Jag kanske bli moster inom de närmaste timmarna!! ♥♥

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 12.30 så vi kan åka.... Pappa kommer närsomhelst....

Syrran ringde mej nyss... Hon hade varit och läkaren BM antar jag... Hon hade känt barnet och "rört om i grytan" som hon så fin uttryckte de.... Hon trodde att Jessica skulle vara på BB inom dom närmsate timmarna... Hon brukade tydligen va ganska bra på att få igång förlossningen...
Så inom ett par timmar kanske jag har blivit moster igen =) =) =)
Syrran va jätte nervös och frågade läkaren vad hon egentligen hade gett sig in på ... En gång till.... haha min älskade syster!
♥♥♥Jag önskar henne all lycka i världen! ♥♥♥
Så imorn kanske de inte blir tvättstugan för mig... Jag kanske istället är på Huddinge och träffar ett nytt systerbarn.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0