Ostkaka, powernap & massa mys!

Jag tog en powernap på 30 minuter efter maten... De va riktigt skönt.. Nu har vi precis kommit hem igen, va iväg till Willys och handla ostkaka....
Jag blev så galet sugen på de igår, och idag ble anders sugen på de...
Men när vi kom hem så blev de ingen ostkaka... Vi tappa suget...
Nu ska vi istället hoppa in i duschen och sen mys i sängen.. Vi ska kolla på Wallander =)

imorn bär de ut till hålan Nynäshamn.... Jag ska träffa Lille måns.... Så ja får inte glömma kameran!! Inte heller alla babykläder som jag har köpt =)

Nu blir de duschen....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ostkaka är ju görgott, kan inte fatta att ni kunde hålla er! ha ha! Med grädde och lite hallonsylt! =) Näe, kanske man skulle inhandla lite ostkaka till ikväll.. =P

2009-02-16 @ 16:31:27
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0