Sådan flängdag de blev =)

Hemma igen efter massa fläng runt runt runt överallt =)

Åhh vilken mysig dag de blev idag =) Först gick vi upp och jag käkade en snabbfrulle, älsklingen orkade inte vänta så han åkte och tankade bilen..
Sen åkte vi till bilskolan, där jag skulle skriva in mej. Vi står där vid receptionen och väntar, men ingen av dom 2 som jobbade där verkade bry sig.. Jaha??
Så tillslut frågar Anders ena snubben där om dom har lunchstängt, men de visade sig då att dom hade stängt överhuvudtaget på fredagar... Jahapp, svårt och skriva en öppettider skylt??
Jag skulle ringa på måndag igen....

Vi åkte ut till Inget, där jag skulle övningsköra.. Då va de en lastbil där som höll på och övningsköra, men som tur är så e de ju stort där, så jag fick också plats =)
De va jätte kul och det gick jätte bra! Överförväntans bra faktiskt... Efter ca 1 timmes körning där, gav vi oss ut på den stora vägen... Eller stora och stora... En allmän väg va de iaf =) Där körde jag och va jätte duktig! =) De va även en annan tjej som övningskörde där.. Men de gick bra ändå och vi fick plats som tur va =)



Sen skulle vi åka hemmåt, då körde jag på den stora vägen, haha jag körde tillomed på 5an =)
men sen fick jag en stor traktor ((?)) framför mej, och vågade inte riktigt köra om, så jag låg och puttra bakom den ett tag, tills jag sedan svängde in på en busshållsplats, så fick Anders ta över =)

Jag skakade som ett asplöv efteråt... Adrenalinet kom =)

Sen åkte vi hem och käkade lunch och sen drog vi iväg igen... Vi kollade på olika motorcyklar... Man e ju skapligt sugen på o skaffa en nu när de snart är vår... Men men, de kommer få vänta ett tag... Just nu har vi ju ingen garageplats, och här i Södertälje vågar man ju inte ha den stående utomhus...
Efter de åkte vi ner på stan, vi skulle köpa ett par badbyxor till Stefan som fyllde år på min namnsdag... Dom blev en aning dyrare än vad vi hade tänkt, men de fick funka =)

Sen pkte vi hem, och nu sitter jag här och Anders vid sin dator.. Vi ska åka en sväng till svärföräldrarna och hälsa på och lämna tillbaka symaskinen som vi lånade för 100 år sen...
Jag ska även lämna tillbaka körskivan som jag lånade av Ullis... Nu har jag mina egna... =)

Nu orkar ja inte skirva nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0