Till TRAFIKPOLISEN!

Jag har fått en kommentar av nån som kallar sig TRAFIKPOLISEN  ((som inte våar stå för vem HON är))som har skrivit så här:

Jag tycker det är oansvarigt av dig att skaffa körkort utan att vara ärlig med att du inte ser på ena ögat. Visserligen måste du också ha rätt att skaffa körkort, men kör du på någon eller på något annat sätt är med i en bilolycka så blir det ett väldigt hårt straff för dig. Är du beredd på det?

Till svar får du:
Börja läs hela min blogg istället för att bara läsa lite ur den. Om du hade läst den hade du kunnat läsa att  min syn har blivit bra igen!
Och de tackvare B12 bristen som jag har!
JAG SER!!
En annan sak är att min farfar var blind på sitt ena öga och hade emajlöga, han hade körkort och körde precis som vilken 2 ögd som helst!

Så dra inte alla över en kam utan och veta fakta innan!

UPPDATERING!!
Dock så har personen i fråga totalt missat de här med IP nr.. De va inte så  smart om du nu ville vara "anonym" eller vad säher du M?
De jag tycler är tråkigt är att du inte vågade stå för att de va du som skrev de.. Tråkigt att man inte vågar stå för sina saker....

Kommentarer
Postat av: Sophy

o alla som kör fulla varje dag, e inte dom oansvariga? vilken idiot!

2009-02-20 @ 14:35:21
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Mipan

Nej jag valde inte att vara anonym kära Sandra. Jag antog att all min info skulle komma upp som vanligt och jag står för det jag skrev. Jag skriver bara det för DIN skull för ifall det skulle hända något och de inte vet om att du har/haft synfel så blir det väldigt dyrt för dig om inte indraget körkort. Men det är även oansvarigt för vem tror du att du lurar egentligen i slutändan OM det skulle hända något? Dig själv.

2009-02-20 @ 19:43:19
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Mipan

Btw. Min morfar hade oxå synfel och fick ha sitt körkort men körde dessutom nästan ihjäl en motorcyklist på kuppen.

2009-02-20 @ 19:49:51
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Mipan

Jag kanske uttryckte mig dåligt. Oärlig e kanske fel ord. Vad jag menade var att du inte gjort ett nytt syntest så körläraren har all fakta. det finns ju hjälpmedel om inte annat (glasögon ex). Jag skrev aldrig att du inte såg något. Det e skitbra att du ser igen men ändå, gå och kolla synen och få ett nytt intyg för som sagt, det blir varken kul för dig eller den drabbade om det händer något pga att synen försämras igen.

2009-02-20 @ 20:56:53
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Marina

örru vart kollar man ip-nummer?

2009-02-20 @ 21:25:45
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Mipan

Vad skönt att allt är ok då. Jag hade inte all den senaste faktan, men i ett tidigare inlägg skrev du nåt om att folk i trafiken får akta sig för du ska ut och övningsköra med nedsatt syn. Konstigt att jag reagerar? Jag ber då om ursäkt för jag hade inte all ny fakta när jag skrev det jag skrev. Men om det inte varit faktafel hade jag stått för varenda ord.

2009-02-20 @ 21:43:27
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0