Tror ni på ödet??

LEDSEN I ÖGAT!!

Idag när jag och Lisa va på loppisen så ringde Anders... Han och hans pappa skulle ju åka till huset och kolla på vinden, hur de såg ut med möglet och de....

Han - Hej älskling! Du vi får nog bo kvar i lägenheten ett tag till.
Jag; - Vaaa varför de??
Han: - De e mögel hela vägen in... Och ner i stolparna...
Jag: - Vaaa neeej e de sant?!

Åhh neeej!! Jag som verkligen sett fram emot de... Men men,... Tror ni på ödet? idet här fallet gör jag det...

Men de va ju bättre och slänga 8200 kr i sjön en 1.5 miljon....

Men de känns piss...

Kommentarer
Postat av: Johanna

När man verkligen sett fram imot det så blir man jätte besviken då det inte blir som man ville! Men ändå tur att ni köpte det om man säger så, skulle kosta en del att fixa det :S Ha det gott!

2009-02-07 @ 15:41:23
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
Postat av: ka

om du har tråkigt någongång så kan du titta in på våran blogg. videobloggen med bara oseriösa inlägg. HADE BRA

2009-02-07 @ 15:56:55
URL: http://ingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0