Helt slut efter en lång Brudklänningprovardag...

Heeeeelt slut är vad jag är nu.... Jag träffade ju mamma kl 10.30 i Södertälje centrum.. Vi gick direkt till första brudklänningsaffären där jag hade bokat tid 10.45... Jag prövade den klänningen som jag prövade häromdagen... Den va lika vacker men jag blev  mer osäker....
Klockan 13:00 hade jag bokat tid på den andra brudklänningsäffären... De va ju ett tag kvar tills dess, så vi gick till Inspiartion... Där fick jag en underbar svart tulpanvas....

Jag fick den i allahjärtansdag present av min underbara mamma..
Sen bjöd mamma på lunch på Nancy´s..
Efter de gick vi en snabbis till Cervera och sen till den andra brudklänningsaffären..

Där var det fullt ös... Jag hittade 2 underbara klänningar.. Den ena kändes mer bröllop en den andra... Men den va dyr.... 8900.... Den andta som inte va så brudig kostade 2900.... Så den va betydligt billigare, men absolut inte lika mycket jag....

Nu har jag världens beslutsångest, och har ingen som helst aning om hur ja ska göra.... 

Vi träffade även på Bamse....


När jag sedan va på väg hem ringde jag Anders, han fick komma och bära mina påsar... Jag hade ju vasen, Anders present och även Carolas present... Dessutom hade jag VÄRLDENS skavsår +tåbira på de....  Jag kunde knappt gå hem....

När jag kom hem möttes jag av världens finaste buket me rosor, brudslöja och ett ormbunkeblad...

Trots att jag sa att han inte fick köpa nåt till mig, så lyssnade han inte på mig......

Nu ska ja slappa.... De känns som mina ben håller på och gå av.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo visst finns de kvar. Fina blommor du fick. :)

2009-02-14 @ 19:10:08
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: stine

va gulligt, jag tycker du ska ta dne klänningen som känns mest som du, man gifter sig bara en gång, och då ska allt klaffa. Kram

2009-02-14 @ 19:25:22
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0