50 års fest & bilder

Igår var vi hos Carola på 50 års fest... Jag hade ju egentligen ingen som helst lust och åka dit först... Men sen tänkte ja Äh va faan, annars blir a ju bara sittande här..
Så jag duscha och fixa mej och sminka mej och fixade håret och bytte om 14 gånger tills jag tillslut tog på mej det första jag provade..
Aaa sån e jag.. Jag e ju tjej!

Sen kom Anders pappa och hämtade oss...

När vi klev ur bilen möttes vi av en överraskande Carola =)
Tårar i ögonen ((Inte mina)) Och mycket välkomna gick vi in...

Där va de Italensk buffe.... Åhh de fanns en satans god pastasallad där!! VILL HA NU!!
Jag käkade 3 portioner... Lilla jag åt alltså 3 portoner... De va riktigt gott...

Sen blev de tävling och massa alkohol... De vart mindre och mindre folk och de blev mer och mer alkohol...

 Min LILLA dring
 
En heldel dans blev de också...
Även en aning tjaffs... ORKA!!

Klickbara bilder!
        
Anders & Botte                         Kent & Norsken                      Björns söta syster Cerise

Sen var blev klockan 03:00 nånting och de blev dax och åka hem... Taxi... Billigt?? Neej! Vi åkte även förbi Nykvarn och lämnade av nån Camilla... Men hon gav Anders 100 kr som tack!
De va ju gulligt av henne.... Till skillnad från dom andra egona... =)
Med en taxinota på 700 kr så blir de till o äta nudlar de sista dagarna innan lön....


Carola och Björn // mor & son

I taxin blev ja supersugen på den där pastasalladen igen... När ja sa de till Björn blev han oxå sugen på de... Men för min och Anders del blev de pan pizza när vi kom hem och de va tokigt gott!!

Då jag hade glömt min kamera hemma så fick jag använda mobilen.. Därav dåliga bilder..

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, det kommer innan du vet ordet av! =)

2009-02-22 @ 17:58:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0