Vad gör man nu då?? Förslag tack!

Snacka om att jag har stått i idag =)
Jag gick ju upp innan 7 och började tvätta.. Sen gick jag upp och tog de lite lugnt, sen ner igen, sen upp käka frulle och ner igen... Upp igen och dammsög och skura golven..
Ner igen och hämta lite tvätt och iin me lakan i tumlaren och upp igen och vika tvätten...

Aaa ni fattar va?? Upp& Ner hela tiden..

Men nu... Nu är de snart klart! Nu behöver ja inte gå ner igen förrän 12.45.... =)
Skönt!


Har ni kollat in bilderna som jag tog igår? Dom finns på min fotoblogg.. Kika in där och kommentera gärna =)

vad ska man göra nu då när man är klar med allt?
Jag skulle ju faktiskt ha bakat, men eftersom affären nu förmodligen är stängt så går ju inte de, då jag inte har allt hemma... SUCK!

jag vet.. Jag ska ta mej en promenad i de underbara vädret, och sedan sätta mej och plugga teori!
Eller om jag börjar med och plugga...
BESTLUTSÅNGEST!

VAD BJUDER ERAN DAG PÅ IDAG DÅ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0