Vårkänslor

Åhh de e så fint väder! Jag vill gå ut och fota.. Men jag har ingen ork.. Ingen ork till och göra nånting faktiskt...
Kanske ska ta mej i örat och gå en sväng ändå...

Jag har ju inte gjort nånting idag.. Bara suttit vid datan... Tråååk!

Jag har suttit på hemnet och kollat runt lite... Hittade ett underbart hus i Eskilstuna.. Ett annat jag hittade låg i Vagnhärad... Jag har egentligen ingen aning om vart de ligger.. Vet att det är bortanför trosa.. så de e ju en bit bort...

Åhh idag skulle vi ha skrivit papprena på huset.. Men nu blev de ju inte så eftersom hela huset är fullt me mögel.... *ledsen i ögat*

Nää nu ska jag göra nåt... Kanske läsa lite =)

Kommentarer
Postat av: Zäta

ja de e sool :) såå himla mysigt!

2009-02-09 @ 15:33:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Lina

snygg signatur du har :)

2009-02-09 @ 17:08:40
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0