Wooohoooo!!

Wooohoooo klockan e 7 minuter över 00.. Detta e de första inlägget för idag =)

Nu har Anna, Björn, Botte och Kenta varit är =) Mcket trevligt.. Jag Anders och Botte har druckit tre öl... Nu e de bara jag och älsklingen kvar hemma...
Usch vad tråkigt.. Ja hade velat hitta på nåt, men nu känner jag mej bara enorm trött..

Imorn kommer mamma, pappa och Anton hit ♥ Åhh de ska bli sååå kul.. Men Anton ville inte träffa varekn mej eller Anders... Han ville inte heller åka bil så länge... MEN han ville träffa Doris... ((The cat)) så förmodligen kommer han med hit imorn... ♥

Jag älskar mina systersöner...  ♥♥♥

Nu ska ja hoppa i sängen och sova sååååååå gott!!

Hoppas ni haft en bra fredag, och att morgondagen blir ännu bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0