Aj min rygg o aj mitt huvud =/

Nu avlider jag nog snart igen................ Jag har fått galen huvudvärk...

Ja sa till Anders att de vore väl konstikt att den kommer nu? (( Jag har ju varit så stolt hela dagen att jag inte fått nån huvudvärk))
Men då sa han att hon hade sagt att det kommer komma framåt kvällen..... Och att de skan sitta i 2-3 dagar...
Åhhhhhh nej inte nu!! Hur går de då?? Jag ska ju för 1000an jobba imorn, o dessutom öppnar jag!

Och min rygg då.. Hur e de me den?? Åt helvete rent av sagt!
Jag kan inte ens gå.. Jag tar några steg... O på dom stegen ser jag ut som en 98årig tant... Ihopkrupen.. Ja kan inte räta på ryggen.. De känns precis som ryggskott!


Ja ska nog ta och gå o lägga mej och sova nu... Ska ju upp tidigt imorn dessutom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0