Anställningsintervjuen gick.....

Såå nu e jag hemkommen från anställningsintervjuen..... De kändes bra, men hon skulle höra av sig om ca 2 veckor =)
Medans jag satt där på intervjuen hade jag missat 3 samtal från en annan förskolechef...
Åhhh.... När hon sedan ringde upp mig igen, blev de nå fel på telefonen.... Hon hörde inte mej och jag hörde inte henne.... =/
När ja kom hem och startade datan hade jag fått ett mail av henne att jag skulle höra av mej så fort jag kunde om jag fortfarande va intreserad =) Och de gjorde jag....
Men de va ingen som svara =/ Åhh orka ringa om varandra hela tiden =/




Ikväll när Anders har slutat jobba så ska vi åka och träna =) Japp vi ska börja nu... Igen... Men den här gången måste vi faktiskt köra stenhårt ch inget slapp... För jag måste ju faktiskt komma i en brudklänning juh.. Och de e ju inte sååå långt kvar tills de e  dax.... =)

vi ska eventuellt på visning av en lägenhet idag me... Jag hör och häpna.. Lägenhet... Vi som vill ha hus.. Men eftersom jag blir av me jobbet 3 mars så blir de inget annat val än en lägenhet... Men men...
Imorn ska vi dessutom till banken och prata...  Vi får hoppas att det går bra =)

Nu ska jag göra lite nytta här hemma.... =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag me får fan panikångest varje start och tror jag ska dö lika mycket varje gång.. och för tillfället startar jag med plan typ varje vecka haha stackars mig

2009-01-26 @ 16:46:32
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Babymyz med Familj

Ja det va dom verkligen.

Anställningsintervju, vad spännande hoppas att de gick bra och att du får det :)



Med mig är det bara bra, trött men otroligt nöld med mig själv.

Har börjat mitt nya liv idag :)

2009-01-26 @ 17:45:00
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bara man kommer igång ordentligt med träningen så brukar det flyta på bra sen. Lättare när man är två också så man kan puscha varandra! =)



Hoppas hoppas hoppas! Att du får ett positivt svar! Två veckor kan kännas längre än vad det är.. =P



Kram på dig

2009-01-26 @ 17:47:17
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: stine

hoppas du får jobbet :)jag har också jobbat på förskola i 3 år.. det är så mysigt med alla barn

2009-01-26 @ 18:05:30
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0