Fredag + Lördag

I fredags skulle Anders på vinterfest me jobbet.. Jag och Anna bestämde oss för att dra ut och dricka några öl... Sagt och gjort... Anna kom hit vi drack lite, sedan drog vi till tåget...

Vi tänkte att vi skulle börja på CP för att sedan gå vidare och ta en öl nån annanstans...
Jag hade inte tänkt att de skulle bli så sent, eftersom vi skulle åka till mamma o pappa dagen efter...
Men men,... Har de någonsin blivit en tidig kväll för mej??
Hmm nöpp tror inte de....
Iaf kvällen fortsatte på CP...
  
Sen kom Anders och vi gick till Hamn.... Vi gick därifrån vis stängning... Vi åkte hem till oss... Anna följde me... Vi käka mackor me tonfiskröra... Hahaha de roligaste va när Anna tog ett bett av mackan och frågade vad faan de va för röra =)  haha Anders hade ingen aning om att hon inte gillade tonfisk... Men de visste jag =) haha.... Men ja glömde FAKTISKT bort de =)

Sen va de dax och sova......

Vaknade dagen efter vi 10.00.... Galet trött... Tänkte bara gå upp och fylla min flaska med vatten... Mne då kom Anna upp... Så vi satt och surra lite i soffan och jag käkade majs....
Sen va Anna tvungen och rusa till tåget, då hon va tvungen o gå me unden på långpromenad innan dom skulle åka till MC mässan....

Jag gick och la mej igen... Då hade klockan hunnit blivit 12... Jag somnade på 2 sekunder och vaknade 14.15.... SHIT bråttom.... VI skulle ju till mamma o pappa och käka middag och fira mamma och syrran som fyllde och fyller år...

hemma hos dom käkade vi och sen spelade vi spel... As kul... Tror de hette "Gissa Ordet"....

Sen kollade vi på Wallander och sov över där....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan vad söt man är då :D

men kul var det...

2009-01-25 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0