Fy fan för imorn!!

usch en sak som jag totalt förträngt är att jag ska göra ryggmärgsprovet imorn...

De där ska föreställa mej när ja gör provet =)

Då vet jag att det kommer bli en sömnlös natt för mej ikväll.... Jag e verkligen livrädd.... Tänk om jag kommer bli förlamad... Och jag som ska gifta mej o allt nu juh....
NÅN SOM VILL BYTA PLATS??? Aaa asså inte vid bröllopet, men imorn, när jag sla göra ryggmärgsprovet....
Hon som vi va på middag hos på nyår, hon hade haft värsta huvudvärken i 2 veckor.... Fatta 2 veckor!!!
Tänk om ja inte kommer kunna jobba på torsdag?? Ja måste ju verkligen dit!!!!

Åhh nu blev ja nervös... Och när ja blir nervös blir jag alltid kissnödig! Så nu måste ja pinka!

Kommentarer
Postat av: Filuran

Ähhh, inte där... Du får ligga på magen ju... Och de tar provet i höftbenet, så inte blir du lam heller! :D Och gifta dig kan du garanterat! Det är inte så farligt som det låter vännen! Som att gå till tandläkaren ungefär... Kramis och lycka till!

2009-01-06 @ 20:41:21
URL: http://filuran.wordpress.com
Postat av: Filuran

Kom på att du frågade efter min andra blogg, här är den http://nonhodgkins.wordpress.com/ och den är en slags dagbok om vad jag får gå igenom pga min sjukdom som är indolent non-hodgkins lymfom. Du kan läsa mera där om du vill!

Kramis och än en gång lycka till i morgon!

2009-01-06 @ 20:48:07
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0