Godmorgon kära!

Godmorgon kära!

Nu sitter jag i soffan.. Kaffe muggen i ena handen, katten som går runt och stryker sig mot min armarna.... Därav fewlen som uppstår ibland...

har precis sminkat mej ock fixat håret....

Ska alldeles snart iväg till tåget för att sedan byta till bussen mon nynäshamn =)


Tack AK för att jag fick låna ditt busskort... Annars hade jag suttit isolerad här hemma :P


Nu måstejag skynda mej... Måste ju hinna myta om me.....


Skriver förmodlingen mer när jag kommer hem.... Om ja inte lånar systers dator medans hon vilar.... Vi får se =)


Hoppas ni får en kalas bra torsdag =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Skynda på nu så du hinner!

2009-01-22 @ 11:54:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0