Herregud klockan e redan 15.19!

Idag när jag kom hem från läkaren började jag städa...
Jag dammsög och torka golven, så nu är de skinande rent igen =)

Efter de satte jag mej och gjorde om min header.. Så nu e de nytt och fräscht bloggen me... Men jag är inte riktigt nöjd, men de duger ett tag...
Jag har ju istortsett bara bytt bilder..

När jag satt här o höll på kom både Ingella och Hanna in på msn =) De va jätte kul och prata med dom en sväng =) Jag satt ven och läste deras resedagboksinlägg och kollade på deras bilder  =) De e ju inget annant än att man bara vill vara där i värmen!
Dock hade dom fått ändra sin reseplanering... Dom hade inge vidare väder.. Så imorn ska dom Thailand, för fär va de enda stället de va sol just nu....

Annars då... Njaa de händer inte så mycket faktiskt... E lagom trött på att bara gå hemma... Funderar på att börja träna nu när jag inte har annat för mej... Jag ska även börja plugga teorin till körkortet så jag får den där lappen nångång... Men jag är rädd för att det kanske blir för mycket plugg nu när jag kommer börja plugga till undersköterska me...
Men ja får se hur de går,,,

Nu ska jag faktiskt damma av körkortsboken och kolla lite... =)

Kommentarer
Postat av: stine

åh va mysigt att gifta er, den här bloggen måste jag besöka oftare, hittade hit av en slump :) titta gärna in i min :) då jag också har en stor hemlis på gång hehe :)

2009-01-19 @ 15:23:38
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

ja det är helt underbart att känna den lille, men nu vill jag ha ut den :)

så mysigt med en nyfödd..

jag använder aldrig blogglovin, men jag lägger till dig i favoriter :)

ska ni ha ett stort bröllop eller bara borgligt?

2009-01-19 @ 17:04:53
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0