Ingen lust och ingen ork...

Ingen lust och ingen ork... Jag känner inte för att blogga just nu... Kanske orkar skriva mer senare...

Ja kan göra en snabb uppdatering från festen....
De va skapligt kul och mycket folk,...

De va verkligen jätte kul och träffa alla... Speciellt dom från Uppsala!
Som ja inte träffar alltför ofta...

På onsdag ör det ryggmärgsprov som gäller.... =/ inte hett.... Jag e  skit bervös och önskar att jag åker på en magsjuka eller nåt innan de.... Eller kanske inte magsjuka,... Okej, ja önskar att dom ringer och avbokar mej, för l'karen e sjuk... Aaa eller ännu bättre, JAG ringer dit och har fått tillbaka synen... Hmm de e nog bara en enorm önskan....
Jag får väl gå dit och e de så att jag blir förlamad, ja då e de väl så...

Nu ska jag gå o hälla up mitt kaffe som varit klart ett bra dag nu....

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha neeej, du blir inte förlamad :D!

2009-01-04 @ 15:33:08
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0