Inte mycket kvar till gran =/

Jag har visst glömt lägga ut bilden på vår fina gran... Aaa eller den som VA fin...
På nyårsafton hade vi fullt sjå här hemma. Massa saker som ksulle fixas...
Bla va vi tvugna och ta bort våran julgran =/

Aaa bara man andades på den raslade det till och massa barr ramla av... Så det slutade med att den såg ut like this....


Bara en stamm kvar =/ och en miljarer med barr....
Men anders va ju tvungen o knippsa av alla grenar för att få ner den i säckar... Så han kunde dumpa den på sitt jobb...

Julgransmattan är egentligen svart.. =)

De va verkligen barr överallt... Detta va då jag redan hade dammsugit 1 gång... Aa men då had jag fått bort alla barren.. De va efter de Anders kom på den geniala idén att han skulle plocka bort granen....

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Tack så mycket:D Jag använder photoshop cs3:) Och mina egna foton då^^

Haha dendär granen ser inte så pigg ut^^

ha en fin kväll!

2009-01-07 @ 18:32:26
URL: http://najnaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0