ja höll på o svimma...

aaa i duschen.... Den förjävliga huvudvärken är tillbaka igen...
Redan när jag vaknade kände jag att nåt inte va som de skulle... Jag somnade om, och vaknade av att grannen lyssnande på nån jojkande syriansk musik...
Ja gick upp för att duscha, innan de tog ja en treo ihop om att de skulle hjälpa....
Men nej... Ja duscha och när ja precis va klar svartnade de för ögonen och de snurrade till i huvudet....
Ja satte mej en stund på toastolen.. Och när de kändes lite bätttre nästintill kutade jag in i vardagsrummet och la mej på soffan...
När det kändes bättre gick ja upp och kokade kaffe medans ja klädde på mej.. Det fortsatte snurra eller började igen.... Men jag försökte verkligen ignorera de.... Jag tog kaffet och gick in och a mej på soffan igen...
Och här ligger jag nu.. FUndersam över hur jag ska kunna ta mej ner till Luna VC kl 14...
Jag ska j få reda på mitt B12 värde... Jag tror dock att det är för lågt... Annars skulle ju hon ha ringt mej....
Nu ska ja vila en stund innan jag ska försöka ta mej ner....

ÖNSKA MEJ LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: helena

men stackars.... huvva vad jag tycker synd om dej.. Både det ena och det andra nu! Men jag håller tummarna å hoppas att du mår bättre snart. Puss å kram!

2009-01-10 @ 17:28:56
URL: http://heliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0