Jag är kär!

Japp jag är galet kär!! Inte bara i min sambo... Utan i ett hus....
Aaa vi åkte på en visning av ett hus i Mölnbo.. Både jag och Anders blev förälskade ♥ Vi ville inte ens gå därifårn, trots att visningen hade tagit slut...
Det huset skulle passa oss perfekt! PERFEKT PERFEKT!!!!!!!!!! Åhhh vill ha!!!!!
Måste ha!! De måste bli vårat!
Men både ja och Anders känner på oss att det inte kommer bli så.....

Men vi vill.. Och hoppas kan man alltid göra!!
Imorn blir de banken.... Vi har ju inte ens fått lånelöfte... Och eftersom jag bara ((förmodligen)) kommer få vikariat så e de lite ostabilt... Men mäklaren berätta att - Idagens läge har bankerna överseende med vikariat..

Nu ska jag kolla på bilderna igen =)

Imorn ska jag upp med tuppen =) Jag  och min älskling ska luncha tillsammans ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Babymyz med Familj

Åhh jag håller tummen för er!!!

2009-01-28 @ 09:05:53
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0