Läkare, läkare, läkare = Frikort!

Som ni förstår är jag hemma från jobbet idag igen.... Ja har nog mer frånvaro därifrån än närvaro... Och jag förstår verkligen om jag inte får förlängt där....
Men de känns som jag har annat och oroa mig för istället just nu...
Känns som jag vill ha provsvaren mer än någonsin just nu! Jag har ju varit totalsäker på at det inte är MS.... Men nu har jag gått och tänkt så mycket så jag inte bara har blivit galen utan jag har tänkt, tänk om det är de, då går jag och är inställd på att det inte är det..
Jaja... Tidigare har jag bara sagt - ja ja det är inge idé att oroa sig för de nu... Är det så kan jag ändå inte gär a nåt åt saken....
Men de va då.... För 1 vecka sen... Nu e nu och de e idag....

Jag försökte ringa lkaren idag me.. Men de va telefontid 8-10 och jag ringde 10.10... Men sen har dom en telefontid 13-14 me och den ska ja inte missa!
Fast kl 13 ska jag till en annan läkare.... Gaaah!!! Snacka om att jag har frikort hos läkaren... Aaa fast de går ut i februari... Men de tar nog inte så lång tid innnan jag får ett nytt... Kanske kan får GULD elller VIP kort?? Hmm ja ska nog inför de =)
Iaf ja ska till l'karen... Men de e ju bara en sprita jag ska få. =) Jag ska börja med B12sprutan idag...
Jag kanske blir friskare av den?? Inte så trött som jag har varit...

Nör jag är på benen igen, så ska jag ge 110% på jobbet!

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Vilken fin blogg du har. Kika gärna in på min blogg om du vill.

ha det gott

kram miahmariah

2009-01-12 @ 12:24:00
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Filuran

Frikort får man rätt snabbt. Det räcker med 3-4 läkarbesök och sen är det gratis... :D jag har frikort till oktober tror jag att det var! Och det lär behövas... Nu ska jag till Karolinska med! Hitta??? Nääää!!! Men jag har GPS... Kolla min blogg nonhodgkins.wordpress.com

Kramis

2009-01-12 @ 13:23:50
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0