Myyyyyys

Åhh jag blev nyss alldeles jätte glad =)
Jag hade fått en kommentar av hanna =) med resten... DOm har ju åkt till Filipinerna och ska resa runt i asien i 2 månader.... Åhh jag saknar dom så himla mycket! Och jag längtar till 1000 nör dom kommer hem!!
Då ska det bli många timmar i telefon  =)

Idag ska vi ut i skogen... Aaa eller vi ska till Måsnaren... En sjö... Där ska vi grilla korv och drick varm choklad och mysa =)
Självklart ska jag ha min systemkamera med mej så jag hoppas att det kan bli en heldel finfina bilder =)
Anna och Björn ska också följa me så de blir kul =)
Först hade vi tänkt och pimpla, men de blev nog inte så...

Nu ska vi sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0