Då har man varit på akuten då...

Japp... jag sitter fortfarande kvar på Anders jobb... Jag fick åka iväg tidigare och hämta mat till oss... Men de va ingen lång strecka jag behövde åka... Bara en bilfärd på vanligtvis 3 minuter.. Men eftersom jag körde lite fel så blev de längre... Så det blev mer 10 minuter...
Efter vi hade ätit så dammsög jag MIN bil, så nu e den finfin..
Anders höll på med sin bil och fortsatte me motorn... Precis när jag är klar med dammsugningen så hör jag Anders..
- AJJJJJ JÄVLAR!!
Jag tittade förvånat på honom och såg att han stod med en vit trasa mot skallen... Och när han tog bort den va de fullt med blod... =/
Shit tänkte jag.. Nu blir de till o åka till akuten... För de va gaanska djupt...
Sagt ch gjort.. Jag körde...
På akuten så fick vi sitta i 2 timmar innan de blev vår tur... Väl där inne så tog de 2 minuter... Dom limmade bara, och tur va väl de.. Annars hade han fått rakat av håret och fått gått med mössa =)

Men nu är vi tillbaka på hans jobb, och jag passar på att uppdatera bloggen, eftersom den har kommit i andrahand...

Ö&B hann jag inte med idag... Men de får bli en annan dag...
Imorn ska jag bara va hemma... Helt själv igen..

De e väl de som e de tråkigaste med att bo så långt ifrån alla kompisar... Visst, jag har både bil och körkort, men de kostea ju multum om jag ska sitta o åka fram o tillbaka till södertälje hela tiden...

Men är de fin väder imorn så ska jag slappa vid poolen och bara softa =)

Jag har ju bara doppat mej i poolen 2 gånger sen vi flyttade in för en vecka sen =) Men de kommer väl flera tillfällen till de... Jag hoppas att det är bra väder när Anders får semester...
Vi hade ju planer på att åka upp till Jämtland, men jag tror att de inte blir så... Visst de skulle va skönt och roligt och hälsa på släkten, men eftersom Doris ((katten)) är så fruktansvärt åksjuk så blir de så synd om henne eftersom vi måste åka och lämna henne i Ösmo...

Och eftersom Anders bara har 2 veckor semeste så tror jag att de kommer bli galet stressigt om vi ska flänga runt och hälsa på alla.. Dessutom har vi ju både pool och en båt, så vi kan ju dra ut på sjön och ha de mysigt, bara vi 2...

Nu ska jag kolla runt lite på bloggarna som jag missat o kolla =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att du kunde köra då :) hoppas att han mår bra fortfarande och färden hem går bra. kram

2009-07-12 @ 18:19:44
URL: http://alwaysremember.blogg.se/
Postat av: jasmin

nu tänkte jag starta en engen tävling då man tar kort på sig själv med ett kläders plagg man gillar och skickar den till min msn som jag skcikar på en kommentar till dej om du vill vara med och jag lägger ut bilden på min blogg och då gäller det att få så många röster på sitt klädersplagg

regler: man får inte rösta på sig själv och man får inte rösta flera gånger på samma person men man får också inte rösta på mer en två lycka till alla sötnosar :)

skriv jag vill vara med och då får du min msn på en kommentar puss

2009-07-12 @ 19:50:44
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0