Njuter av de underbara vädret!

Igår blev vi klara vid 19.30 tiden.. Vi åkte från anders jobb då.. Jag körde min bil och han körde sin bil... De va första gången jag körde en längre sträcka själv... Det gick jätte bra.. Jag satt med headsetet i örat så jag kunde vara beredd o svara om de skulle ringa...
Jag satt även och poppade lite musik =) De kändes mycket bättre än när de va helt tyst i bilen...

Idag vaknade jag vid 10 tiden... Jag gick upp och drack morgonkaffet, startade en tvätt och disk maskin.... Gick ut och satte mej på framsidan och njöt av de underbara vädret...
När kaffet va uppdrucket så gick jag till sjulet och oljade in möblerna igen... för 4e gången... Men nu behövs inte stolarna oljas in nå mer, men brdet ska jag göra en gång till så fort jag är klar vid datan....

Jag har hängt tvätten ute, så den torkar snabbt =)
Så mysigt...
Jag funderar också på att spola av altanen på framsidan... Den är en aning skitig.... Jag får se hur långt jag hinner med de =)

Nu ska jag kolla fejjan en sväng!

Hoppas ni har de bra!

Kommentarer
Postat av: Carma ♥

Det var den 22 som vi ska på visningen,

läängtar =)

Hur är det med dig?

Kramar

2009-07-14 @ 14:51:31
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vad skoj att det gick bra för dig att köra alldeles själv hemåt - i din egna bil =)



Vad skönt att era utemöbler börjat bli klara nu - vad härligt!

Ja det finns inget bättre än "utetorkade kläder", de får sån härlig frisk doft!



Har du semester nu eller ?



Hoppas du får en bra dag!

Själv har jag haft endel att se till de senaste dagarna, med hundvalpen och vår nya uteplats som vi håller på med för fullt. Så min blogg har blivit lite tillsidosatt, men snart tillbaka för fulla muggar igen ;-)



Ha det gött i sommarvärmen - härligt med er pool va? ;-)



2009-07-15 @ 13:01:49
URL: http://skruttansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0