Dagen då jag inte orkade längre...

Idag kom dagen som jag haft på känn varit ganska nära.... Dagen då jag inte orkade längre... Jag bröt ihop... Jag gick in i sovrummet och grät... Jag grät och grät och grät....
Nu vill jag bara att allt ska vara över. Att allt ska bli tipp topp..



När blir det de?


Anledningen till att jag bröt ihop, är för att det 'r alldeles för mycket runtomkring mig nu. Det är bröllop som ska planeras, det är husköp som ska fixas och trixas med, det är jobbet som jag inte visste hur länge jag skulle ha, det är körkortet, som jag vet att jag MÅSTE ha när vi flyttar, och allt däromkring. Såsom, dop, svensexa, möhippa, sminkningar, håruppsättningar, och kompisar som mår dåligt.
Men nu tar jag ett break! Jag orkar inte längre! Jag orkar inte vara en stark person som folk verkra tro ha allt.

Idag fick jag reda på att min sista dag på jobbet förmodligen kommer vara nästa tisdag.

Efter de brast de.... Ett jobb för mig är någonting man MÅSTE ha! För att kunna leva! Jag vill inte va varken socfall eller nåt akassa fall! Jag vill ha min egna inkomst som jag själv vet att JAG har tjänat, tackvare att jag gör ett bra jobb. Inte få pengar från staten, även fast jag bidragit med dom tidigare.

Jag vet att jag har en underbar sambo, snart man, jag vet att vi snart om bara ett par veckor kommer flytta till vårat drömhus ute på landet.
Men ge mej bara ett jobb!
De är bara de jag begär!!

Jag har ingen lust med nånting nu. Jag vill inte ha nån möhippa! Jag vill inte åka och jobba imorn,då jag vet att de snart är över! Jag vill inte vänta på att få körkortet! Jag vill inte plugga teori för de är så satans tråkigt!!
Men vill man ha så får man ge....


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du mår bättre nU! Du har en väldigt fin blogg!



// Sanna

2009-06-08 @ 20:25:17
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Maria

Uscha, låter inte roligt.

Bra att ta en break, allt löser sig.

Styrkekramar till dig!!

2009-06-08 @ 21:30:24
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Marina Bohlin

Träffat och träffat:-)..Vi tar ett steg i taget...Ja det är en ny men som sagt, ett steg i taget. Vet inte riktigt själv vart jag står än :-S. Vet inte ens om jag vill riktigt än heller....Så därför får man ta det lite lugnt:-). Kram

2009-06-08 @ 22:14:26
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Men kära barn, du ska se att det snart känns bättre, när det känns som mest tungt finns där ändå en ljusning, tro mig jag vet. Å du din lyllo du vet ju vad du ska ha på dig, det vet fortfarande inte jag!!

Kraam

2009-06-08 @ 22:47:17
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman. Jag blir så ledsen när jag läser detta. Jag förstår att det är mkt nu men du fixar detta, vi fixar detta. Vi hörs imårn så pratar vi om allt. Puss

2009-06-08 @ 23:01:59
Postat av: angela

Jag finns om du vill prata eller ha en axel att gråta mot!

Skickar en massa tankar och kramar till dig! och du det kommer att lösa sig! Puss

2009-06-08 @ 23:35:15
URL: http://angelabakar.blogg.se/
Postat av: Jannie

Häng med mig till gbgstreetstyle//den nya streetstyle hemsidan med outfits, inspiration och mode direkt från gatan!





klickan in på bloggen för att se min bild och för att komma vidare!

2009-06-09 @ 01:30:39
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Minna

Men gumman då? Det blir lätt s att det blir för mycket men du är verkligen på rätt väg och snart har du allt! Hoppasatt du mår bättre idag. Kramar om massor!

2009-06-09 @ 14:05:36
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0