Glad!

Idag är jag glad igen... Aaa eller gladare =)
Jag behövde nog bara gråta en skvätt och få beklaga mig lite... =)

Idag har jag kört på bilskolan =) Hon tycker att jag är klar för uppkörningen =) Woohooo!! Inget ont som inte har något gott med sig =)

Så nu e de bara och rå plugga teori skiten. Sen boka skrivning och uppkörning... Om de inte redan är gjort vill säga! Ha! Nää... Men jag kommer inte säga den dagen jag ska göra nåt av testerna... Då behöver jag inte ha så hög prestationsångest.... =)
Och det är inte nån som behöver veta om jag inte klara det heller. Det kommer garanterat stå den dagen jag klarar de =)

Nu ska jag fortsätta kolla på hemmafruarna...

Förlåt Jessica för att jag va så otrevlig igår.... Hade helt enket en riktigt bad day...

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till med körkortet!!

2009-06-09 @ 21:17:10
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vill bara tipsa om en GRYMT bra sajt där du kan få GRATIS märkeskläder, prylar och presentkort till några av Sveriges trendigaste butiker.

Kolla in http://www.freestreet.se/?r=1115



/Lotta Johnson

2009-06-10 @ 15:05:16
Postat av: Syster Jessica

Vet jag väl att du bara hade;)

2009-06-10 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0