Vårat hus kommer bli sååå fint!

Imorse vaknade jag av att Anders kom in och frågade om jag visste vart han hade gjort av sina cigg... Nää de visste jag inte..
Dock blev jag klarvaken och gick upp 6.30... Puh.. Varför? mmm vet inte faktiskt... Tänkte sitta o mysa lite i soffan innan det är dax för frukost och plugg...
Fy vad tråkigt!

Helgen har varit underbar!
I fredags gick vi på IKEA. Vi köpte massa saker, som jag får visa de mesta av när vi har flyttat och packat upp... Men de möbler som vi köpte va följande...
2 vägghängta vitrinskåp
En lång lackhylla

Lack Soffbord
Lack tvbänk...
2 solsängar med 1 litet bord till...

Det kommer bli finfint i vårat hus!

Jag köpte även en sån här me

Vet du vad de är?
En sånhär

Eftersom jag alltid sitter med datorn i knät, o man ska ju inte ha de, så har vi köpt en datorkudde så man kan ha datorn i knät.. Mycket bra uppfinning =) och bara 149 kr på IKEA

Efter IKEA åkte vi till svärfars jobb och lassa av... Efter de åkte vi och överraskade mina föräldrar i Ösmo... Där blev de grillat och kubbspel..
På lördagen så va vi till tippen och kasta den fula bokhyllan.. ÄNTLIGEN!! Sen åkte vi o hämtade Nathalie, Anders systerdotter så åkte vi ner på stan o hämtade mat och efter deså dro vi till Torpa och solade.. Anders tog sig till o me ett dopp i havet.. Men de va ISKALLT!
Efter de åkte vi ut till husvagnen och grillade hos svärföräldrarna. Vi tog ett par öl också. Sen på kvällen hämtade Stefan oss. När vi satt i bilen 21.30, så bestämde vi oss för att gå ut och ta en HEJDÅ SÖDERTÄLJE ÖL. Eftersom vi flyttar på fredag.. =) Vi tog 01.02 tåget hem... Skönt!

På söndagen åkte Anders o hämtade bilen, sen hämtade utt mej och efter de åkte vi till plantagen och köpte pissdyra dynor till våra solsängar..
Sen åkte vi tll de mysiga stället som jag inte vet vad de heter eller vart de ligger. Dit åkte vi iaf och solade och badade...
Jag tog årets första dopp! De va ju bara en liten sjö, så de va faktiskt lagom o vattnet..

Nu ska jag göra frukost och sen ut i solen och plugga!


Kommentarer
Postat av: Marina Bohlin

hur känns det nu då att få flytta till eget hus och allt??? Guud vill också ha hus....Hoppas att allt är bra med dig annars?

Kram

2009-06-29 @ 07:56:59
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Måste också åka till Ikea, en sån där knägreja till laptopen var ingen dum idé.

Lycka till med huset, å om den här hemska värmen fortsätter kommer vi o badar hos er=)

Kraam

2009-06-30 @ 23:33:11
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Carma ♥

Är det svart inredning som gäller?

Det är snyggt med både svart och vitt tycker jag =)

Hej hopp!

Hur är det med dig idag annars då?

Jag har brännt sönder min läpp i solen, så nu ser de ut som jag har fläskläpp. Inte kul alls.

Hoppas du får en härlig dag!

Kram

2009-07-01 @ 14:39:30
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

oj förlåt , hehe ^¨ fin blogg du har vad har du för planer inför morgon dagen :)

2009-07-05 @ 21:51:09
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Heidi

Oj sikke en smart knämoj till laptoppen - helt klart en "to buy grej" =)

Jag sitter också ofta med laptoppen i knät, men den blir ju så s*tans varm efter ett tag, så inge bra alls..

Har en sådan laptop fläkt som man kopplar till via usb ingången, den är utmärkt när man tex sitter vid ett bord eller så och tror även datorn har bra av att kylas av ibland...iallafall min ;-) thi hi...



Låter spännande med husflytt...

I dagsläget har ni väl flyttat in?

Mycket att se till, packa upp osv, men det är ju det roligaste med att flytta.

Så kul att gå runt och möblera och sätta sin touch på sitt nya hem =)



2009-07-06 @ 09:25:52
URL: http://skruttansplace.blogg.se/
Postat av: spiderchick

najs med lite shopping =)

2009-07-06 @ 18:02:34
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

fina möbler ni köpt!

Hur går det med huset??

Ni bor i det nu va??

Hoppas allt är fint med dig!"!

Kramar

2009-07-07 @ 09:45:54
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0