Dagens To Do List är struken

Så nu kunde jag stryka de andra 2 sakerna på dagens To do List =) Känns skönt faktiskt att jag gjort de ja hade som mål =)

* Äta frulle
* Träna
* Sola

* Söka jobb
* Prata med syster
* Övningsköra

Jag har nyss kommit hem, efter att varit iväg och kört en sväng... De blev inte så jätte långt, men de va iaf ca 30 minuter...

Nu ska ja slappa lite framför tv:n, sen blir de sängen till 21:00, eftersom jag ska jobba imorn... Aaa juste ja måste ju kolla tåget också... Så typiskt, i vanlia fall går bussen här utanför, dit ja ska imorn.. Men eftersom dom håller på och bygger om vid bron, så går inte bussarna, så jag får ta tåget för att sedan byta till bussen....

Nu slapp!

Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

sv. Ja visst doftar det underbart! :)

Min pojkvän frågade vad det var som luktade så gott här om dagen. Då kunde jag stolt säga att det var jag hahaha :D Kram på dig!

2009-03-11 @ 19:59:23
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Skönt att sola nu när det är så kallt! :)

2009-03-12 @ 09:25:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0