Fredag den 13:de IGEN!!



Så då va de lixom fredagen den 13:de IGEN!! De va ju nyligen de! Usch, då blir de till att vara inne och bara vara.... =)
Aaa eller inte...

Nu ska ja hämta mitt kaffe... Och bre några mackor... Sen ska jag ner på stan til kl 13, fixa lite saker, och sola.. Sen ska jag va borta på gymmet till strakt efter 14.. För då ska jag möta " Han som älskar mej" ((Läs: Min sambo & blivande man =) )) och så ska vi träna =)

I helgen då... Vad händer då??
Imorn ska vi till Nynäs och träffa Ingela och Dennis.... Efter de ska vi till Systra Mig och träffa henne och resten av Galenskaparna.. Sen vet jag inte som de blir slagg i Ösmo... Mamma o pappa e ju inte hemma när vi kommer..
För sen på söndag så kanske vi ska till Uppsala och träffa Hanna & Emeli =) Men de är visserligen inte säkert ännu... Vi får se...

Nu blir de frulle!!

VAD SKA NI GÖRA I HELGEN??


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:24:26
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0