Hemma igen efter körning =)

Att ingen ville fika med oss idag!

Asså vad svamlar jag om egentligen??? Klart att alla ville fika med oss ;)

När Anders kom hem hade ja såklart maten klar.. Vi käkade och kollade på tv.. Sen frågade jag Anders om han trodde att hans pappa kanske ville bjuda på kaffe...
Så Anders ringde honom, men inge svar...
Då kom jag med den brilljanta idén att vi skulle ut och övningsköra.. Sagt och gjort!

Jag körde bort till Västergård, och körde ca 1 timma.. Sen åkte vi till Linahage för att det började bli mörkt, och eftersom jag fortfarande är en aning osäker så vill ja inte köra då...

Utanför Anders föräldrar skickade vi sms till svärfar, Utan svar.. Vi stod där i ca 15 minuter och väntade.. nopp inget svar... Då ringde jag Sara.. Men hon ville vara för sig själv.. Så då ringde vi Ullis.. Men hon va på bingo med sin mamma... Jaha.. Anna då?? Nopp hon va på hundkurs..
jaha? Stefan då? Japp han var hemma så vi åkte dit och fikade mina bajskakor som jag bakat och drack kaffe...

Sen åkte vi hem igen efter nån timmes fikande...

Och nu sitter vi här hemma i den nystädade lyan...

Nu skah jag plugga teori.. Jag fick världens lust med de =)

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?

2009-03-19 @ 21:15:49
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Maria

Ah Giros är gott :)

Ang. dom där saltstenskristallerna, det såg ut som han hade världens halsfluss i hela munnen typ, och dom vet inte exakt varför dom kommer på vissa nyfödda.



Hoppas du får en BRA fredag!!

2009-03-20 @ 07:54:42
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0