Körning- prima ballerina!

Home again!

Åhh jag är helt slut i kroppen..

Jag körde ju som sagt idag, Det gick verklige JÄTTE bra!! Min körskolelärare är strört skön, så fort jag gjorde nånting super bra så satte hon upp tummarna och sa YES!  Super bra! Bra där! De va jätte kul!
Jag frågade henne vad de va som skulle övas mer på, hon sa att nästa steg och även det sista är backning. Så eftersom jag kör mestadels privat så gav hon mej rådet på att öva på de.
Vi övade lite på de idag, hon frågade mej om vi hade övat mycket på de, eller om de va en natrubegåvning. Jag svarade såklart att det måste vara en naturbegåvning, då vi inte har övat speciellt mycket på de.  =)

De kändes iaf grymt bra och roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0