Något konstigt har hänt!

Jag det har hänt någonting med min internetuppkoppling... Jag kommer inte ut på nätet på min dator, men Anders kommer ut på sin... Konstigt!
Vi har prövat massor av saker och inställningar, men ingenting fungerar!
Nu lånar jag lite internet av grannen... =/
Men de går seeeeegt...

Annars då? Kollar såklart på semester svenskar =) Mitt favvo program... =) Jag vill också vara i värmen och njuta.. Men fyy vad en del människor klagar!
Bla AC:n e de fel på, maten e de värsta dom har ätit, människorna är sega, de tar tid och få maten och mycket mer... MEN ÅK HEM DÅ FÖR FAAN!!

Nu börjar det igen =)

Kommentarer
Postat av: Tess

fin blogg hoppas du kikar tillbax hos mej



kram

2009-03-05 @ 01:17:57
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0