Rån o ingen buss!

Segobert segobert segobert!! Ja de e jag de!

Idag blev ju inte min morgon som jag tänkt mej... Tanken va att jag skulle ta bussen utanför dörren, raka vägen till jobbet... Tror ni bussen kom?? Nopp som vanligt! Bussarna här där jag bor går precis som dom vill. Turlista? Aa nä vi som kör Ronna bussarna kör på flex.. Dessutom är de inte sååå viktigt om man tar en annan väg istället.
Typ så tror jag chaffisarna tänker!

Så de blev till o ta en annan buss som kom, men då fick jag byta i centrum.. Men de gick ju de me..

Annars va dagen bra... Ja skulle ju jobbat till 13.30, men dom frågade omjag kunde va kvar till 15 istället... Inga problem!
Vi va ute på eftermiddagen. Vi hörde fullt med sirener, och sedan kom en helikopter och åkte jätte lågt och sakta.. Då kom nån och sa att vi måste ta in barnen.. Men de va ingen osm visste vad som hade hänt..
Men de va ändå time o ta in alla ungar, så oss gjorde de inte så mycket. Värre va de för Snoddarna som precis kommit ut.
Det visade sig iaf att de hade varit rån...

När ja slutade så åkte jag ner på stan och solade... Jätte skönt, så nu ska jag alldeles straxt hoppa in i duschen och sen kolla på Rosing och Hemmafruarna...

Imorn är de körskolan som gäller! Åhhhh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Marina

Jodå dagen har varit seg kan jag ju säga,,,,du kan ju komma och göra mig sällskap torsdag och fredag när jag ska måla om inne på Pippi och ena toaletten ute i hallen:-P

Det e vad jag ska göra när de andra har planeringsdag...

2009-03-24 @ 19:47:22
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0