Så här ser ja ut idag!

Tråkigt trött jag är idag!! Usch, ville verkligen inte gå upp i morse.. Men efter att Anders sa åt mej att stänga av väckarklockan, då han hinner vakna av den innan ja ens hör den, så reste jag mej upp och gick in i badrummet som en sombie...
Nu sitter jag och försöker få i mej frukost, men jag är verkligen inte sugen på de, men ja vet att ja kommer bli dödshungrig snart...

Tur att ja bara jobbar till 13.30..  Nu ska ja fortsätta fixa o trixa..


                                                                                                                  Dagens outfit

                                                                                                                  T-shirt- NewYorker
                                                                                                                  Jeans- Blend
                                                                                                                  Långt linne- Cubus

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha ha! Morgonen är det värsta när man är van att få sooova länge.. Men man vänjer sig! =) Ganska bra iaf =P

2009-03-24 @ 18:44:40
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0