Se vad jag har köpt o solning

Gaaaah!! Glömde ju berätta!
Idag skulle jag ta tåget 12.21 från hamn. Jag brukar alltid ta ett tåg tidigare ifall det är förseningar. Idag tänkte ja strunta i de, eftersom de inte brukara vara förseningar på dagtid, när solen skiner.
Så jag går till tåget. Upp på perongen och då står de att tåget är försena 7 minuter. Helvete, fan jävlar! Vad gör jag nu då??
Jag ringde och prata med Anna, hon tyckte att jag skulle ringa körskolan och hon hämta upp mig. Men ja tyckte det kändes lite lustigt.
Ja pratade med han i biljettluckan för och kolla bussarna.. Han berätta då att jag ska ha rätt till ersättning för resegarantin... Jag tvivlade, men tänkte att taxi får väl de bli då.

Aaa efter mycket om och men så satt jag i taxin. Anders som hade fullt upp på jobbet, ringde och jag berättade, han sa att jag skulle ha skickat ett sms, så hade han kunnat köra mej... Jaja..
Ja kom iaf fram i tid!

EFtre körningen åkte jag ner på stan och träffade AK som satt och fikade.
Jag tog en snabbfika och sen drog jag in på Åhlens,,
Ja köpte den där ponchon som jag spanat in ett tag, och även ett par leggins med dragkedja där ner.
Efter de gick ja in på Gallerix och köpte en skrivbok, som jag ska ha till teorin.

Sen va ja nästan klar. Ja gick in på coop. konsum och köpte grädde och sen gick jag och solade, de va så fruktansvärt varmt så ja höll på och dö!














Solningen börjar ge reultat =)


Kommentarer
Postat av: sanna

Hallå! Vad är det för tatoo jag ser?? =)



Lycka till imorrn nu då, spännande! =D

2009-03-25 @ 19:48:10
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: mia

mmm skulle åxå behöva sola lite så man inte ser så förbaskat blek ut =)



Japp gå å se filmen den var helt ok faktiskt..



ha en toppen kväll..Kram

2009-03-25 @ 20:39:32
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0